Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Projekt: „Stworzenie nowej kolekcji odzieży turystyczno – sportowej dla marki Fjord Nansen z uwzględnieniem zróżnicowanych potrzeb użytkowników”

OPIS PROJEKTU

Program Operacyjny Inteligentny Rozwój działanie 2.3. Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw; Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

CELE PROJEKTU

Wnioskodawca w ramach projektu zakupi usługi doradcze dotyczące przeprowadzenia profesjonalnego procesu projektowego mającego na celu opracowanie nowego projektu wzorniczego, dzięki któremu wdrożony zostanie nowy produkt w postaci kolekcji odzieży tzw. pierwszej warstwy, stosowanej do turystyki rekreacyjnej, kwalifikowanej i sportu w wydaniu amatorskim. Linia wzornicza nowej odzieży turystycznej uwzględniać będzie potrzeby osób o różnej budowie ciała, w tym nietypowe rozmiary, potrzeby seniorów czy osób niepełnosprawnych. Ponadto Wnioskodawca zamierza skorzystać również z usług doradczych w zakresie wdrożenia produktu na rynek. Usługi, planowane do zakupu, obejmować będą doradztwo w zakresie: – opracowania strategii działań, w celu opracowania nowego projektu wzorniczego – szczegółowa analiza obszarów niezbędnych do stworzenia wytycznych projektowych i rekomendacje do stworzenia kolekcji, – opracowania projektów – zgodnie w wytycznymi projektowymi oraz normami i wymaganiami technicznymi, – opracowania prototypów – stworzenie prototypów dla opracowanych wzorów projektowych, – przeprowadzenia testów nowego produktu – sprawdzenie produktu przed wdrożeniem go do działalności firmy, – wsparcia wprowadzenia produktu na rynek – działania doradcze dotyczące m.in.: strategii komunikacji, strategii sprzedaży dla prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych na różnych rynkach.

PLANOWANE EFEKTY

Planowany produkt: Nowa kolekcja odzieży tzw. pierwszej warstwy, stosowaną do turystyki rekreacyjnej, kwalifikowanej i sportu w wydaniu
amatorskim, która ma:
– sprzyjać uprawianiu turystyki rekreacyjnej, kwalifikowanej i sportu w wydaniu amatorskim przez każdego,
– skutecznie konkurować z odzieżą innych marek na rynku branżowym,
– zachęcać do turystyki i aktywności osoby, których potrzeby nie są obecnie uwzględnione na rynku 

WARTOŚĆ PROJEKTU

Wartość projektu ogółem: 620 000,00 PLN

Wkład Funduszy Europejskich: 425 000,00 PLN

Beneficjent: SZANTI Dariusz Staniszewski

  • search