Rozwój eksportu SZANTI Dariusz Staniszewski – wypromowanie marki FJORD NANSEN za granicą.
OPIS PROJEKTU
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, oś priorytetowa: 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, działanie: 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw, poddziałanie: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
CELE PROJEKTU
Promowanie produktów branży Moda Polska, które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych; wzrost konkurencyjności firmy oraz zwiększenie poziomu internacjonalizacji działalności gospodarczej.
PLANOWANE EFEKTY
- podpisanie kontraktów handlowych zagranicznych,
- wzrost przychodów ze sprzedaży produktów na eksport,
- wzrost przychodów ze sprzedaży produktów będących przedmiotem projektu.
WARTOŚĆ PROJEKTU
Wartość projektu ogółem: 264 500.00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 198 375.00 PLN
Beneficjent: SZANTI Dariusz Staniszewski