O nas

O marce Fjord Nansen

Lata dziewięćdziesiąte… Co się dzieje w czasach gdy dostęp do sprzętu turystycznego jest mocno ograniczony, a żądza przygody przekracza wszelkie granice? Nieograniczona wyobraźnia, ambicja i chęć spełnienia marzeń doprowadzają do tego, aby wyposażyć polskich turystów w jakościowy sprzęt dostępny od ręki.

 

Pierwsze produkty marki Fjord Nansen powstały w 1996 roku w północnej Polsce. Inspiracją dla naszych działań stały się historyczne wyprawy polarne w epoce wielkich odkryć, wychodzące poza granice ówczesnej wyobraźni. Do dnia dzisiejszego łączymy pasję podróżowania, skandynawskie poczucie jakości i funkcjonalność.

 

Kierujemy się sloganem Be Wild At Heart, ponieważ od początku istnienia, misją i celem marki jest propagowanie podróżniczego stylu życia. Dostarczając naszym klientom produkty świetnej jakości i na każdą kieszeń, zachęcamy do odszukania w sobie Dzikości w Sercu i nowych pasji. Nieważne czy lubisz góry, kajaki, rowery czy camping nad jeziorem, z produktami marki Fjord Nansen przygoda nabierze nowego wymiaru.

 

A skąd czerpiemy inspiracje? Trendy oraz postęp technologiczny śledzimy na wielu targach międzynarodowych świata outdoor, m. in. OutDoor by ISPO oraz lokalnych, takich jak Krakowski Festiwal Górski czy festiwal Lądek Zdrój.

Motto…

…naszego teamu to „marka tester!”. Każdy kto dokłada cegiełkę do rozwoju firmy ma szerokie zainteresowania i wiele wypraw za sobą… co z resztą widać na zdjęciach po lewej! 🙂 Od mistrzów kajakarstwa, poprzez cyklistów, biegaczy, miłośników outdooru, aż do motocyklistów. Nasz zespół to tylko początek, ponieważ najważniejsze opinie otrzymujemy od naszego Test Teamu– zawodowców i profesjonalistów, takich jak Bartosz Czauderna, Iwona Suchenia, czy Piotr Suchenia. Regularnie wysyłamy nasze produkty do laboratoriów badawczych, gdzie testujemy m.in. izolacyjność termiczną termosów, termikę śpiworów, wytrzymałość namiotów na różne warunki atmosferyczne i wiele, wiele innych.

Jako entuzjaści turystyki testujemy dla Was wiele rozwiązań, aby wybrać te najlepsze. Tak jak Wy, stawiamy na niezawodność i funkcjonalność! Hasło MARKA TESTER to dla nas cos więcej niż tylko slogan. Testowanie bierzemy na poważnie i nie idziemy w tym temacie na kompromisy. Chęć doskonalenia naszych produktów jest dla nas najważniejsza. Testy sprzętu? Idziemy w teren. Testy odzieży? Zszywamy dwie tkaniny ze sobą i poddajemy realnemu użytkowaniu, aby wychwycić najdrobniejsze różnice (TUTAJ znajdziesz pełen artykuł na ten temat). Testowanie to jeden z fundamentów filozofii naszej marki.

 

Wyróżnienia, nagrody, ciekawostki:

Nasze produkty były wielokrotnie nagradzane na łamach czasopism branżowych oraz konkursów targowych.

 

  • Termos Honer ( 0,5 L, 0,7 L, 1 L) – doskonałe wyniki w testach Niezależnej Grupy Testingowej (NGT), Magazynu Górskiego oraz Nad Poziomem Morza
  • Jako drudzy na świecie wprowadziliśmy rozciągliwe śpiwory elastyczne
  • Jako pierwsi na świecie stworzyliśmy hybrydowy namiot (2 Y) z zewnętrznym stelażem- Tordis II PTB
  • Jako pierwsi w Europie wprowadziliśmy zewnętrzną blokadę w kijkach treckingowych
  • Namiot Tordis II (Profi) – Wyróżnienie w kategorii innowacje techniczne „Targi Sportowe Kielce 2010”
  • Kubek termiczny LANDO – najlepszy kubek termiczny wg testu przeprowadzonego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
  • Śpiwór Troms (Profi) – „Magazyn Podróże Dobry wybór 2007”
  • search